Vestina razlikovanja dobrog od loseg nije uvek pravi odnos i jedini, jer kritika je kao ocena subjektivna. Mozda je to i glavni razlog zasto ljudi ne vole da cuju tudje misljenje o sebi ako se ono razlikuje od njihovog vidjenja.
Moda ?
Trpi li trend ocenu, razliku u pogledima na licni pecat koji je ipak uvek u prvom planu? Naravno da je oduvek bilo i bice suprotnih misljenja, sto ne znaci da generalno i losu ocenu. Ne, to je samo dokaz da je primeceno bolje od neupadljivog i monotono nevidljivog.
Prost primer_pogledajte fotografiju i pronadjite list koji vam se dopada. Isti su ! Utopljeni u gomili ne vidi se ni njihova lepota prelamajucih boja jeseni, niti jedinstveni tragovi vremena po sasusenim ivicama.Ja volim jesen i lisce prosuto pod nogama, ali u ovoj gomili istih ne vidim lepotu.
Na slican nacin vidim i modu, trendove i stilove koji magicnom brzinom menjaju lice. Lepotu uocavam samo u razlicitosti i uvek cu glasati za one odvazne koji i te kako znaju da ponesu ono svoje licno ispred svakog trend buma.
Kritika je neminovna u svakom cosku zivota coveka i socava se sa njom hteo on to ili ne. Pitanje je samo koliko sigurnosti ima i koliko je spreman da kaze ne onome sto mu ne prija.
Licni pecat se gradi i cuva, nadogradjuje i poboljsava u smislu razlikovanja dovoljno dobrog.
Covek je covek, a marketing je cudo istog coveka. Da bi ostao svoj i dosledan potrebno je samo da ne dozvoli da se utopi u gomilu reklamnih ponuda.
Odluka i nije tako teska, zar ne ?
Moda ?
Trpi li trend ocenu, razliku u pogledima na licni pecat koji je ipak uvek u prvom planu? Naravno da je oduvek bilo i bice suprotnih misljenja, sto ne znaci da generalno i losu ocenu. Ne, to je samo dokaz da je primeceno bolje od neupadljivog i monotono nevidljivog.
Na slican nacin vidim i modu, trendove i stilove koji magicnom brzinom menjaju lice. Lepotu uocavam samo u razlicitosti i uvek cu glasati za one odvazne koji i te kako znaju da ponesu ono svoje licno ispred svakog trend buma.
Kritika je neminovna u svakom cosku zivota coveka i socava se sa njom hteo on to ili ne. Pitanje je samo koliko sigurnosti ima i koliko je spreman da kaze ne onome sto mu ne prija.
Licni pecat se gradi i cuva, nadogradjuje i poboljsava u smislu razlikovanja dovoljno dobrog.
Covek je covek, a marketing je cudo istog coveka. Da bi ostao svoj i dosledan potrebno je samo da ne dozvoli da se utopi u gomilu reklamnih ponuda.
Odluka i nije tako teska, zar ne ?
Нема коментара:
Постави коментар